Malatya'nın Pütürge ilçesinde, hastaneye nakil sırasında doğum sancıları artan hamile bir kadın, ambulansın içinde sağlıklı bir kız bebek dünyaya getirdi. Olay, gece yarısı Pütürge ilçesine bağlı Yandere Mahallesi'nde yaşandı.

YOLDA GELEN DOĞUM: MUCİZE KIZ BEBEK DÜNYAYA GELDİ
Saat 00.25 sularında sağlık ekiplerince hastaneye yetiştirilmek üzere alınan hamile kadın, Kubbe Dağı mevkiinde doğum sancılarının şiddetlenmesi üzerine ambulans içinde doğum yapmak zorunda kaldı. Acil sağlık ekibinin dikkati sayesinde, bebeğin göbek kordonunun boynuna iki kez dolanması gibi kritik bir durum zamanında fark edilerek gerekli müdahaleler yapıldı ve doğumu başarıyla tamamladılar.
SAĞLIK EKİBİNE TEŞEKKÜR: ANNE VE BEBEK GÜVENDE
İlk müdahaleleri ambulansta yapılan anne ve yeni doğan bebeği, sağlık durumlarının stabil olması üzerine daha sonra hastaneye sevk edildi. Tedavileri süren anne ve bebeğin genel sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi. Bu özel doğumda görev alan paramedikler Arjin Pirbudak ve Cengiz Güzel ile ambulans sürücüsü Furkan Fırat'ın özverili çalışmaları takdir toplarken, anne ve bebeğe sağlıklı bir yaşam temenni edildi.




