Antalya Büyükşehir Belediyesi, Avrupa Birliği'nin desteklediği CLIMAAX-MUHIR Projesi kapsamında "Bilimden Eyleme II: Antalya Kentsel Isı Adası ve Aşırı Sıcaklara Karşı Eylem Planı Katkı Çalıştayı"nı gerçekleştirdi.
İKLİM DEĞİŞİKLİĞİNE KARŞI ADIMLAR ATILIYOR
Bu önemli çalıştayda, iklim değişikliğinin etkileri ve Antalya'nın aşırı sıcaklardan nasıl etkileneceği konusu masaya yatırıldı. Kamu kurumları, sivil toplum kuruluşları ve uzmanlar, sunumlar ve yuvarlak masa çalışmalarıyla bilgi alışverişinde bulundu.
GELECEK NESİLLER İÇİN HAZIRLIK
Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Dr. Çiğdem Hacıoğlu, iklim değişikliğinin etkilerini ilk olarak 2021 yılında Manavgat'ta yaşanan orman yangınında hissettiklerini ifade etti. Hacıoğlu, "Gelecek nesillere daha iyi bir dünya bırakmak için projelerimiz ve çalışmalarımız devam ediyor" dedi. Ayrıca, Antalya'nın 19 ilçesinde yapılan risk analizleri ile 2085 yılına kadar olan projeksiyonlar tamamlandı.







