• Ziraat Bankası Reklam
YAŞAM
Yayınlanma : 23 Haziran 2026 21:18
Düzenleme : 23 Haziran 2026 21:18

Antalya'da sivrisinek ve karasinekle savaş sürüyor: 19 ilçe didik didik aranıyor

Antalya'da sivrisinek ve karasinekle savaş sürüyor: 19 ilçe didik didik aranıyor
Antalya'da Büyükşehir Belediyesi, 1700 personeliyle 19 ilçede yıl boyu süren yoğun vektörle mücadele çalışmalarını sürdürüyor, halk sağlığını korumayı hedefliyor.

Antalya Büyükşehir Belediyesi, halk sağlığını tehdit eden vektörlerle mücadelesini yıl boyu aralıksız sürdürüyor. Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı'na bağlı ekipler, 1700 personelle 19 ilçenin tamamında bilimsel yöntemlerle üreme alanlarını hedef alıyor.

morgan yeni köy

HALK SAĞLIĞI İÇİN NEFES KESMEYEN MÜCADELE

Yaz aylarının gelmesiyle birlikte sıcaklıkların artması ve vektör popülasyonunun yükselmesi beklenirken, belediye ekipleri çalışmalarını daha da yoğunlaştırdı. Amaç, vatandaşların yaşam kalitesini yükseltmek ve olası hastalıkların yayılmasını engellemek.

ALTUN REKLAM

DERE YATAKLARINDAN TURİZM CENNETİNE KADAR İLAÇLAMA

Antalya'nın her köşesi titizlikle taranıyor. Merkez ilçeler başta olmak üzere, dere yatakları, sulak alanlar, yağmur suyu kanalları, rögarlar ve fosseptikler gibi vektörlerin barınabileceği tüm riskli bölgeler düzenli olarak ilaçlanıyor. Hatta turizm açısından büyük önem taşıyan Manavgat'taki Side Antik Kenti ve çevresindeki turistik alanlar da bu mücadeleden nasibini alıyor. Antalya Büyükşehir Belediyesi, 365 gün sahada görev yapan ekipleriyle çevre ve insan sağlığını önceliklendiren yaklaşımını sürdürüyor.