Antalya Büyükşehir Belediyesi, halk sağlığını tehdit eden vektörlerle mücadelesini yıl boyu aralıksız sürdürüyor. Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı'na bağlı ekipler, 1700 personelle 19 ilçenin tamamında bilimsel yöntemlerle üreme alanlarını hedef alıyor.
HALK SAĞLIĞI İÇİN NEFES KESMEYEN MÜCADELE
Yaz aylarının gelmesiyle birlikte sıcaklıkların artması ve vektör popülasyonunun yükselmesi beklenirken, belediye ekipleri çalışmalarını daha da yoğunlaştırdı. Amaç, vatandaşların yaşam kalitesini yükseltmek ve olası hastalıkların yayılmasını engellemek.
DERE YATAKLARINDAN TURİZM CENNETİNE KADAR İLAÇLAMA
Antalya'nın her köşesi titizlikle taranıyor. Merkez ilçeler başta olmak üzere, dere yatakları, sulak alanlar, yağmur suyu kanalları, rögarlar ve fosseptikler gibi vektörlerin barınabileceği tüm riskli bölgeler düzenli olarak ilaçlanıyor. Hatta turizm açısından büyük önem taşıyan Manavgat'taki Side Antik Kenti ve çevresindeki turistik alanlar da bu mücadeleden nasibini alıyor. Antalya Büyükşehir Belediyesi, 365 gün sahada görev yapan ekipleriyle çevre ve insan sağlığını önceliklendiren yaklaşımını sürdürüyor.






