Adana Büyükşehir Belediyesi, halk sağlığını korumak için yürüttüğü temizlik çalışmalarını ve sivrisinekle mücadeleyi kentin dört bir yanında sürdürüyor.
SARICA DERESİ'NDE TEMİZLİK ÇALIŞMALARI
ASKİ, Sarıçam Deresi'nde halk sağlığı açısından kritik öneme sahip bir temizlik çalışması başlattı. Adana Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Güngör Geçer ve ASKİ yöneticileri, devam eden temizlik çalışmalarını yerinde inceledi. Geçer, Sarıçam Deresi'nin 10 mahalle ve 106 bin nüfusun yaşadığı alanlardan geçtiğini belirterek, derenin temiz tutulmasının önemini vurguladı.
CİDDİ BİR MÜCADELE YÜRÜTÜLÜYOR
Temizlik çalışmaları kapsamında dere yatağında biriken çamur, atık ve çöpler temizlenerek kötü koku ve görüntü kirliliği giderilmeye çalışılıyor. Bu sayede sinek oluşumunun azaltılması ve çevre sağlığının korunması hedefleniyor. 50 kişilik ekip ve 25 iş makinesi ile yürütülen çalışmalar, yaz aylarında yaşanabilecek çevresel olumsuzlukların önüne geçilmesini sağlayacak. Sarıçam Deresi'nin temizlenmesi, ani yağışlarda oluşabilecek taşkın riskinin en aza indirilmesi açısından da büyük önem taşıyor. Benzer temizlik çalışmalarının Adana genelinde birçok noktada devam ettiği ifade edildi.





