Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin Biba, Nilüfer'deki FSM Camii'nde Cuma namazı sonrası Muharrem ayı vesilesiyle kurulan stantta vatandaşlara aşure dağıttı. Bu anlamlı etkinlikte Başkan Vekili Biba'ya AK Parti İl Başkanı Davut Gürkan, meclis üyeleri ve belediye yöneticileri de eşlik etti. Programa halkın ilgisi yoğundu.
BEREKET VE GELENEK BULUŞTU
Bursa halkının Muharrem ayını kutlayan Başkan Vekili Şahin Biba, "Aşure geleneğimizi sürdürüyoruz. Aşure, bereketin simgesidir. Bu mübarek ayın şehrimize ve ülkemize de bereket getirmesini temenni ediyorum. Bursa'nın 28 farklı noktasında aşure dağıtımımız devam edecek" ifadelerini kullandı. AK Parti İl Başkanı Davut Gürkan da, Bursa Büyükşehir Belediyesi'nin bu güzel etkinliği vesilesiyle FSM Camii'nde Bursalılarla bir araya gelmekten duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Gürkan, önemli bir geleneği yaşattığı için belediyeye teşekkürlerini iletti. Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen aşure ikramları, 15 Temmuz tarihine kadar il genelinde 28 farklı noktada sürdürülecek.





