Ankara'da, Polis Akademisi'nde eğitimlerini başarıyla tamamlayan genç emniyet mensupları için düzenlenen mezuniyet töreni büyük bir coşkuyla gerçekleştirildi. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın katılımıyla, İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi'nin ev sahipliğinde yapılan törende, devlet protokolü, emniyet teşkilatının üst düzey yöneticileri ve mezunların aileleri yoğun bir şekilde yer aldı.
DEVLETİN ZİRVESİ YEMİN TÖRENİNDE BULUŞTU
Türk Polis Teşkilatı'nın saflarını güçlendirecek olan genç polislerin mezuniyet töreni, millî irade ve aidiyet duygusunun en üst düzeyde sergilendiği anlamlı anlara sahne oldu. Eğitim süreçlerini disiplinle tamamlayan akademililer, yemin ederek göreve adım atmanın gururunu yaşadılar.
GENÇ POLİSLERE TEŞEKKÜR VE BAŞARI DİLEKLERİ
Törene katılan İçişleri Bakan Yardımcısı Doç. Dr. Kübra Güran Yiğitbaşı, sosyal medya üzerinden yaptığı paylaşımda mezunları tebrik etti. Yiğitbaşı, “Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın teşrifleriyle, İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’nin ev sahipliğinde gerçekleştirilen Polis Akademisi Mezuniyet Töreni’ne iştirak ettik. Mezun olan tüm kahramanlarımızı gönülden tebrik ediyor; aziz milletimize ve devletimize hayırlı hizmetler yapacaklarına yürekten inanıyor, görevlerinde üstün başarılar diliyorum. Allah ayaklarına taş değdirmesin, yolları ve bahtları açık olsun” ifadelerini kullandı. Geleceğin emniyet müdürleri ve amirleri olarak yetişen bu gençlerin, Türkiye'nin dört bir yanında huzur ve güvenliğin sağlanmasında kararlılıkla görev yapacakları vurgulandı. Tören, geçit töreni ve mezunların coşkuyla kep atmasıyla sona erdi.




