ANKARA - BHA Polis Akademisi'nde başarılı bir şekilde eğitimlerini tamamlayan genç emniyet mensupları, unutulmaz bir mezuniyet töreniyle yeni bir döneme adım attı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın katılımıyla ve İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi’nin ev sahipliğinde gerçekleştirilen bu özel etkinlikte, devlet protokolü ile emniyet teşkilatının üst düzey yöneticileri ve mezunların aileleri bir araya geldi.
DEVLETİN ZİRVESİ MEZUNİYET TÖRENİNDE BULUŞTU
Türk Polis Teşkilatı’nın yeni üyeleri olan genç polislerin mezuniyet töreni, millî irade ve aidiyet duygusunun en üst düzeyde sergilendiği anlara sahne oldu. Başarıyla eğitim süreçlerini tamamlayan akademililer, yemin ederek göreve adım atmanın gururunu yaşarken, bu anın coşkusu gözlerden kaçmadı.
YİĞİTBAŞI'NDAN DESTEKLEYİCİ MESAJ
Törene katılan İçişleri Bakan Yardımcısı Doç. Dr. Kübra Güran Yiğitbaşı, mezun olan genç polislerin bu tarihi anına dair sosyal medya hesabından duygusal bir mesaj paylaştı. Yiğitbaşı, “Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın teşrifleriyle, İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’nin ev sahipliğinde gerçekleştirilen Polis Akademisi Mezuniyet Töreni’ne iştirak ettik. Mezun olan tüm kahramanlarımızı gönülden tebrik ediyor; aziz milletimize ve devletimize hayırlı hizmetler yapacaklarına yürekten inanıyor, görevlerinde üstün başarılar diliyorum. Allah ayaklarına taş değdirmesin, yolları ve bahtları açık olsun,” ifadelerini kullandı. Geleceğin emniyet müdürleri ve amirleri, Türkiye'nin dört bir yanında huzur ve güvenliğin sağlanması için kararlılıkla görev yapacaklar. Tören, geçit töreni ve mezunların coşku içinde kep atmasıyla sona erdi.




