Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Kocaeli'deki Ormanya Doğal Yaşam Parkı'nda önemli bir buluşmaya ev sahipliği yaptı. Bakan Uraloğlu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla, Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş, Milli Savunma Bakanı Yaşar Güler, Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı ve AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin Yayman ile birlikte güne doğayla iç içe başladıklarını duyurdu.
ORMANYA'DA BİRLİKTE GÜNE BAŞLANGIÇ
Bakan Uraloğlu'nun duyurusuna göre, üst düzey bürokratlar Ormanya'nın eşsiz doğasında gerçekleştirilen sabah yürüyüşüne katıldı. Bu buluşma, sadece bir spor etkinliği olmanın ötesinde, bakanlar arasındaki istişare ve güçlenen birlikteliği pekiştiren bir anlam taşıyordu. Uraloğlu, bu anlamlı başlangıcın, gün boyu sürecek çalışmalara pozitif bir enerji katacağını belirtti.
DOĞANIN İÇİNDE İSTİŞARE VE MORAL DEPOSU
Kocaeli'nin doğal güzellikleriyle ünlü Ormanya Doğal Yaşam Parkı'nda yapılan bu etkinlik, bakanların yoğun gündemlerinden sıyrılıp doğayla buluşmasını sağladı. Paylaşılan fotoğraflar, bakanların keyifli anlarını ve doğanın sunduğu huzurlu atmosferi gözler önüne seriyor. Bu tür etkinlikler, hem kişisel motivasyonu artırmak hem de ortak akılla hareket etme kültürünü güçlendirmek açısından büyük önem taşıyor.





