Balıkesir Büyükşehir Belediyesi ve Balıkesir Kent Konseyi'nin ortaklaşa düzenlediği Emekliler Haftası piknik etkinliği, Değirmen Boğazı Mesire Alanı'nda büyük bir katılımla gerçekleşti. Etkinliğe, şehrin dört bir yanından gelen emekliler yoğun ilgi gösterdi.
EMEKLİLER İÇİN SOSYAL ALANLAR GENİŞLİYOR
Müzik dinletileri, ikramlar ve çeşitli sosyal aktivitelerle renklendirilen günde, Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Akın, CHP Balıkesir Milletvekili Serkan Sarı ve Balıkesir Kent Konseyi Başkanı Sevinç Baykan Özden de emeklilerle bir araya geldi. Başkan Akın, vatandaşlarla yakından ilgilenerek sohbet etti ve etkinliğe katılanların danslarına eşlik ederek keyifli anlar yaşattı.
BALIKESİR'DE EMEKLİLERE 365 GÜN DESTEK
Başkan Ahmet Akın, yaptığı konuşmada, "Emekliler Haftası Türkiye'de bir hafta, Balıkesir’de ise 365 gün." diyerek Balıkesir'deki emeklilere yönelik desteğin yıl boyunca süreceğinin altını çizdi. Kentte 400 binden fazla emeklinin yaşadığını belirten Akın, bu durumun kendilerine büyük bir sorumluluk yüklediğini ifade etti. Emeklilerin şehir merkezinde keyifli vakit geçirebilecekleri sosyal yaşam alanlarını artırmaya devam ettiklerini vurgulayan Akın, tüm zorluklara rağmen desteklerinin süreceğini ve daha iyi günlerin geleceğini müjdeledi. Ayrıca, emeklilerin aileleriyle birlikte denize girebilecekleri yeni bir sosyal projenin de hazırlık aşamasında olduğunu belirtti.





