2026 FIFA Dünya Kupası'nda D Grubu'ndaki son maçında ev sahibi ABD'yi 3-2 mağlup ederek turnuvaya veda eden A Millî Takımımız, yurda döndü.
ABD KARŞISINDA ALINAN GALİBİYETLE VEDA
Turnuvadaki son mücadelesinde ABD ile karşılaşan millilerimiz, Arda Güler, Orkun Kökçü ve Kaan Ayhan'ın attığı gollerle sahadan 3-2 galip ayrıldı. Bu sonuçla birlikte millilerimiz, Dünya Kupası'ndaki yolculuğunu tamamlamış oldu.
İSTANBUL'DA KARŞILAMA
TFF Başkanı İbrahim Ethem Hacıosmanoğlu, TFF yönetimi, teknik heyet ve futbolcuları taşıyan özel uçak, İstanbul Havalimanı'na iniş yaptı. Milliler, taraftarlar ve yetkililer tarafından karşılanarak yurda giriş yaptı.





