Muş'un Bulanık ilçesinde muharrem ayı nedeniyle vatandaşlara aşure dağıtımı gerçekleştirildi.
AŞURE DAĞITIM PROGRAMI
Bulanık Kaymakamlığı'nın organizasyonuyla, cuma namazı sonrası düzenlenen etkinlikte yaklaşık 5 bin kişiye aşure ikram edildi. Bulanık Kaymakamı Ömer Övünç Koşansu, muharrem ayının birlik ve beraberlik duygularının pekiştiği önemli bir dönem olduğunu ifade etti.
BİR ARADA OLMAK MUTLULUK VERİYOR
Kaymakam Koşansu, “Bu anlamlı ay vesilesiyle vatandaşlarımızla bir araya gelmek, aynı sofrayı ve aynı duyguları paylaşmak bizler için büyük bir mutluluk. Bulanık'ta birlik ve beraberlik içinde, vatandaşlarımızla olan gönül bağımızı güçlendiren bu tür etkinliklere büyük önem veriyoruz” dedi. Ayrıca, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı'nın katkılarıyla hazırlanan aşureyi ikram ettiklerini ve emeği geçenlere teşekkür etti. Bulanık Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürü Nazire Korkmaz ise, bu geleneksel aşure dağıtımını her yıl sürdürdüklerini belirtti. Programa İlçe Emniyet Müdürü Engin Arli ve İlçe Jandarma Bölük Komutanı Üsteğmen Kazım Tüysüz de katıldı.





