• Ziraat Bankası Reklam
YAŞAM
Yayınlanma : 28 Haziran 2026 20:13
Düzenleme : 28 Haziran 2026 20:13

Bursa'da aşure bereketi Yıldırım'da coşkuyla karşılandı

Bursa'da aşure bereketi Yıldırım'da coşkuyla karşılandı
Bursa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla Yıldırım'da aşure dağıttı. Etkinlik, 17 ilçede 28 noktada devam edecek ve 15 Temmuz'da sona erecek.

Bursa Büyükşehir Belediyesi'nin Muharrem ayı vesilesiyle düzenlediği aşure ikramları, toplumsal dayanışma ruhunu pekiştirerek Yıldırım ilçesindeki vatandaşlarla buluştu. Bu anlamlı etkinlik, belediyenin 17 ilçede 28 farklı noktada sürdürdüğü geniş çaplı dağıtım ağının bir parçası olarak dikkat çekiyor.

morgan yeni köy

YILDIRIM'DA AŞURE COŞKUSU

Arabayatağı Pazar Alanı'nda kurulan stantlarda, vatandaşlara geleneksel lezzetimiz aşure ikram edildi. Bu paylaşım, sadece bir tatlı dağıtımı olmanın ötesinde, komşuluk ve kardeşlik bağlarını güçlendirme amacı taşıyor. Belediyenin bu girişimi, Muharrem ayının manevi atmosferini şehir geneline yaymayı hedefliyor. Diğer ilçelerde de devam eden aşure dağıtımları, 25 Haziran'da Görükle Köyiçi Meydanı'nda başlamış olup, Kestel, İnegöl, Orhaneli, Harmancık, Gürsu, Keles, Gemlik, Mudanya, Mustafakemalpaşa, Beşevler, Büyükorhan, İhsaniye, İznik, Yenişehir ve Demirtaş gibi birçok noktada sürecek. Etkinlikler, 15 Temmuz Çarşamba günü Ulu Cami önü ve 15 Temmuz Demokrasi Meydanı'ndaki son ikramlarla tamamlanacak.