Bursa Büyükşehir Belediyesi'nin Muharrem ayı vesilesiyle düzenlediği aşure ikramları, toplumsal dayanışma ruhunu pekiştirerek Yıldırım ilçesindeki vatandaşlarla buluştu. Bu anlamlı etkinlik, belediyenin 17 ilçede 28 farklı noktada sürdürdüğü geniş çaplı dağıtım ağının bir parçası olarak dikkat çekiyor.
YILDIRIM'DA AŞURE COŞKUSU
Arabayatağı Pazar Alanı'nda kurulan stantlarda, vatandaşlara geleneksel lezzetimiz aşure ikram edildi. Bu paylaşım, sadece bir tatlı dağıtımı olmanın ötesinde, komşuluk ve kardeşlik bağlarını güçlendirme amacı taşıyor. Belediyenin bu girişimi, Muharrem ayının manevi atmosferini şehir geneline yaymayı hedefliyor. Diğer ilçelerde de devam eden aşure dağıtımları, 25 Haziran'da Görükle Köyiçi Meydanı'nda başlamış olup, Kestel, İnegöl, Orhaneli, Harmancık, Gürsu, Keles, Gemlik, Mudanya, Mustafakemalpaşa, Beşevler, Büyükorhan, İhsaniye, İznik, Yenişehir ve Demirtaş gibi birçok noktada sürecek. Etkinlikler, 15 Temmuz Çarşamba günü Ulu Cami önü ve 15 Temmuz Demokrasi Meydanı'ndaki son ikramlarla tamamlanacak.





