Millî Eğitim Bakanlığı tarafından yürütülen "Dilimizin Zenginlikleri" projesi çerçevesinde, öğrencilerin Türkçenin zenginliklerine dair hazırladıkları eserlerin sergilendiği açılış programı ve ödül töreni Bursa'da gerçekleştirildi.
PROJEYE YOĞUN KATILIM
Törene İl Millî Eğitim Müdürü Gürhan Çokgezer, Nilüfer İlçe Millî Eğitim Müdürü Abdullah Şahin ve Bursa İl Millî Eğitim Ortaöğretim Şube Müdürü Mehmet Zorlu'nun yanı sıra, il ve ilçe millî eğitim yöneticileri, okul yöneticileri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı. Program, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı. Bu projeyle öğrencilerin dil bilinci, söz varlıklarını zenginleştirme çalışmaları ve kültürel birikimlerine katkıda bulunulması hedefleniyor.
ÖĞRENCİLERİN BEYAZ PERDEDEKİ BAŞARISI
Öğrencilerin proje süresince büyük bir özveriyle hazırladıkları tasarım, sözlük, afiş ve dijital içeriklerin yer aldığı sergi alanı ziyaret edildi. İl Millî Eğitim Müdürü Gürhan Çokgezer, stantları gezerek öğrencilerden projeleri hakkında bilgi aldı. Türkçenin doğru, güzel ve etkili kullanılmasının önemine vurgu yaparak, projede emeği geçen tüm idareci, öğretmen ve öğrencilere teşekkürlerini iletti. Yarışmalarda başarı gösteren öğrencilere ödülleri, İl Millî Eğitim Müdürü Gürhan Çokgezer, Nilüfer İlçe Millî Eğitim Müdürü Abdullah Şahin ve Bursa İl Millî Eğitim Ortaöğretim Şube Müdürü Mehmet Zorlu tarafından takdim edildi. Program, katılımcıların toplu hatıra fotoğrafı çekilmesiyle sona erdi.







