Bursa Valiliği, Mülki İdare Amirleri Atama Kararnamesi çerçevesinde görev yerleri değişen kaymakamlar için anlamlı bir veda programı düzenledi.
TEŞEKKÜR VE BAŞARI TEMENNİLERİ
Programa katılan Bursa Valisi Erol Ayyıldız, kaymakamlara görev süreleri boyunca Bursa'ya verdikleri katkılardan dolayı teşekkür etti. Vali Ayyıldız, Osmangazi Kaymakamı Ali Partal, İnegöl Kaymakamı Eren Arslan, Kestel Kaymakamı Recep Öztürk, Orhaneli Kaymakamı Muhammed Furkan Tuna ve Büyükorhan Kaymakamı Yunus Emre Sakızcı'ya özel birer teşekkürde bulundu.
YENİ GÖREVLERİNDE BAŞARILAR DİLEDİ
Veda programında kaymakamlara hitap eden Vali Ayyıldız, yeni görev yerlerinin hayırlı olmasını dileyerek, meslek hayatlarında başarı temennisinde bulundu. Ayrıca, kamu görevleri boyunca kaymakamlara destek veren ailelerine de sağlık, huzur ve mutluluk dileklerini iletti.





