Bursa'da Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, mahalle muhtarlarıyla düzenlenen ‘Ortak Akıl Birlikte Yönetim’ buluşmasında bir araya gelerek mahallelerin sorun ve taleplerini dinledi.
MAHALLELERİN SORUNLARI DİNLENDİ
Başkan Aydın, Osmangazi’de yaşayan yaklaşık 1 milyon vatandaşın sorunlarını muhtarlarla iş birliği içerisinde çözmek için çalıştıklarını belirtti. Yoğun katılımla gerçekleştirilen Muhtarlar Buluşması'nda, birlik ve beraberlik mesajları öne çıktı. Başkan Aydın, muhtarlarla birebir sohbet ederek, mahallelerde yaşanan sorunları ve talepleri dinledi. Yerel yönetim anlayışında diyalog ve iş birliğinin önemine dikkat çekti. Başkan Aydın, katılımcıları selamlayarak, muhtarlarla düzenli olarak bir araya gelmeye özen gösterdiklerini ifade etti. Ramazan ayında iftar programında buluştuklarını hatırlatan Aydın, “Diyalog bu işin en temeli. Siyasette de, insan ilişkilerinde de, hizmet üretmede de bu iş diyalogla başlıyor, diyalogla bitiyor.” dedi.
HİZMETLER SÜRECEK
Osmangazi ilçesinde 1 milyona yakın vatandaşın bulunduğuna ve hizmetlerin durmaksızın süreceğine dikkat çeken Aydın, “Osmangazi’de yaşayan yurttaşların sorunları bitmeyecek. Ancak biz bu sorunları çözmek için varız.” şeklinde konuştu. Başkan Aydın, muhtarlarla birlikte çalışarak, mahalle buluşmaları yapmaya devam edeceklerini, bu süreçte vatandaşla iç içe olmanın önemini vurguladı. Bursa Muhtarlar Derneği Başkanı Erol Yılmazer ise, diyalog kurmanın önemine değinerek, “Diyalog kurabildiğimizde birçok şeyi aşabiliriz.” dedi. Osmangazi Muhtarlar Derneği Başkanı Burhan Mandacı da, Başkan Aydın’ın muhtarlara karşı olan hassasiyetini vurguladı ve mahalle buluşmalarının yerel yönetim ile mahalleler arasındaki iletişimi güçlendirdiğini belirtti. Konuşmaların ardından, muhtarlar talep ve önerilerini Başkan Aydın’a iletti.





