Bursa Büyükşehir Belediyesi, yaz aylarını anlamlı bir konser programıyla karşılamaya devam ediyor. Bu kapsamda, Bursa Kent Konseyi Türk Sanat Müziği Çalışma Grubu ile iş birliği içinde düzenlenen ‘Sezon Sonu Yaza Merhaba Konseri’, yoğun bir katılımla Tayyare Kültür Merkezi’nde gerçekleştirildi.
DUYGU DOLU ANLAR
İki bölümden oluşan konserde, Şef Oğuz İmrak yönetimindeki koro ve solo sanatçılar, Türk Sanat Müziği repertuarından seçkin eserleri başarıyla seslendirdi. Dinleyicilerin zaman zaman eşlik ettiği eserler, salonda unutulmaz anlar yaşattı. Sanatçılar, performanslarıyla uzun süre alkış aldı.
TEŞEKKÜR VE PLAKET TÖRENİ
Konserin sonunda, AK Parti İl Başkan Yardımcısı Fatma Şahin, Şef Oğuz İmrak’a çiçek ve plaket takdim etti. Şahin, konserin hazırlanmasında emeği geçenlere teşekkür ederek, Bursa’nın kültürel yaşamına katkıda bulunan bu tür etkinliklerin önemine vurgu yaptı.






