• Ziraat Bankası Reklam
YAŞAM
Yayınlanma : 23 Haziran 2026 22:04
Düzenleme : 23 Haziran 2026 22:04

Çatalpınar'da 20 yıllık hasret bitti: Mahalle yolu sıcak asfalta kavuştu

Çatalpınar'da 20 yıllık hasret bitti: Mahalle yolu sıcak asfalta kavuştu
Ordu'nun Çatalpınar ilçesinde 2 km'lik mahalle yolu, 20 yıllık hasretin ardından sıcak asfaltla buluştu. Bölge halkı, toz ve topraktan kurtuldukları için büyük mutluluk yaşarken, muhtar ve sakinler belediyeye teşekkür etti.

Ordu Büyükşehir Belediyesi'nin ulaşım yatırımları kapsamında Çatalpınar ilçesindeki Karşıyaka, Yeni Mahalle ve Karahasan Mahalleleri'nin 2 kilometrelik bağlantı yolu, yıllardır süregelen beklentinin ardından sıcak asfaltla buluşturuldu. Bu gelişme, bölge halkı için büyük bir sevinç kaynağı oldu.

morgan yeni köy

YILLARDIR BEKLENEN HİZMET GERÇEK OLDU

Fen İşleri Dairesi Başkanlığı ekiplerinin titiz çalışmaları sonucunda genişletilen ve modernize edilen yol, bölgenin ulaşım standartlarını önemli ölçüde yükseltti. Daha önce toz ve çamur içinde kalan yollar, artık konforlu bir seyahat imkanı sunuyor.

"TOZDAN, TOPRAKTAN KURTULDUK"

Karşıyaka Mahallesi Muhtarı Recep Ali Tonbaz, yıllardır özlemle bekledikleri asfaltın sonunda yapıldığını belirterek, Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler'e teşekkürlerini iletti. Mahalle sakinleri de bu hizmetten duydukları memnuniyeti dile getirerek, "Yıllardır bu yolun asfaltlanmasını bekliyorduk. Tozdan, topraktan durulmaz haldeydi. Şimdi yapılan çalışmalar ile bu sıkıntıdan kurtulduk. Verilen hizmet dolayısıyla Başkanımıza ve emeği geçen herkese çok teşekkür ediyoruz." diyerek sevinçlerini paylaştılar.