Çayırova ilçesinde binlerce öğrenci, 2025-2026 eğitim-öğretim yılını tamamlamanın coşkusunu yaşarken, karnelerini alarak uzun tatillerine merhaba dedi. Bu özel günlerinde öğrencileri yalnız bırakmayan ilçe protokolü, Şevket Özay İlkokulu'nda düzenlenen törenle heyecana ortak oldu.
KARNE HEYECANI PROTOKOLÜ BULUŞTURDU
Çayırova Kaymakamı Ahmet Önal, Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, İlçe Milli Eğitim Müdürü Recep Demir ve diğer ilçe protokol üyeleri, öğrencilerin karne sevincini paylaşmak üzere Şevket Özay İlkokulu'ndaki törene katıldı. İlçe Milli Eğitim Müdürü Demir'in açılış konuşmasının ardından söz alan Belediye Başkanı Çiftçi, öğrencileri yoğun bir eğitim yılının ardından hak ettikleri tatile uğurlarken, yaz tatilinde kitap okumayı ve spor yapmayı ihmal etmemeleri uyarısında bulundu. Çiftçi, "Ben çocuklarımızı çok seviyorum. Rabbim hepsinin bahtını açık eylesin. Bütün velilerimizi ve çocuklarımızı tebrik ediyorum." dedi.
BAŞARILAR DİLENDİ, KARNELER DAĞITILDI
Kaymakam Önal da öğrencileri tebrik ederek iyi tatiller dileklerini iletti. Konuşmaların ardından, öğrencilerin hazırladığı çeşitli gösteriler izleyicilerden tam not aldı. Ardından Kaymakam Önal, Belediye Başkanı Çiftçi ve beraberindeki heyet, sınıfları ziyaret ederek minik öğrencilere karnelerini dağıttı. Başkan Çiftçi, duygu ve düşüncelerini şu sözlerle ifade etti: "İlçe Kaymakamımız Ahmet Önal ve İlçe Millî Eğitim Müdürümüz Recep Demir ile birlikte Öğretmen Şevket Özay İlkokulu’nda düzenlenen karne töreninde öğrencilerimizin heyecanına ortak olduk. Bir yıl boyunca büyük bir özveriyle emek veren kıymetli öğretmenlerimize ve çocuklarımızın her zaman yanında olan fedakâr velilerimize gönülden teşekkür ediyorum."





