Manisa'da çiftçilerin en büyük endişelerinden biri olan sulama sorunu, Büyükşehir Belediyesi'nin hızlı müdahalesiyle çözüme kavuştu. Salihli'nin Damatlı Mahallesi'ndeki tarımsal sulama göleti, aşırı yağışlar nedeniyle oluşan hasarın ardından titiz bir bakımdan geçirilerek çiftçilerin kullanımına açıldı.
HASAR GÖREN GÖLET YENİDEN GÜVENLİ HALE GETİRİLDİ
Manisa Büyükşehir Belediyesi, kırsal kalkınmaya verdiği önemi bir kez daha göstererek il genelindeki sulama tesislerinde bakım ve onarım çalışmalarını hızlandırdı. Bu kapsamda, Damatlı Mahallesi'ndeki üreticilerin talebi üzerine harekete geçen Kırsal Hizmetler Dairesi Başkanlığı ekipleri, yoğun yağışların hedefi olan gölette kapsamlı bir inceleme başlattı. Yapılan teknik değerlendirmeler sonucunda, gövde yapısındaki deformasyonlar giderilerek su tutma kapasitesi yeniden sağlandı ve göletin yapısal dayanımı güçlendirildi.
SULAMA SEZONU ÖNCESİ ÇİFTÇİYE NEFES ALDIRDI
Yapılan onarım ve güçlendirme çalışmalarının ardından Damatlı Mahallesi'ndeki tarım arazilerinin can damarı olan sulama göleti, beklenen sulama sezonu başlamadan çiftçilerin hizmetine sunuldu. Bu sayede, fasulye, barbunya ve domates gibi önemli ürünlerin yetiştirildiği bölgede olası bir mağduriyetin önüne geçilmiş oldu. Damatlı Mahallesi Muhtarı Ayhan Öziş, daha önce de Büyükşehir Belediyesi tarafından genişletilen göletin yaşadığı hasarın ardından gösterilen hızlı ve etkili müdahale için personele ve Belediye Başkanı'na teşekkürlerini iletti.






