Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına seçilen Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay’ı telefonla arayarak tebrik etti.
BAŞKAN ALTAY'DAN TEŞEKKÜR
Başkan Altay, Cumhurbaşkanı Erdoğan’a kendisine ve Konya’ya olan destekleri için teşekkür etti. Ayrıca, dünyanın en büyük yerel yönetim ağı olan Birleşmiş Kentler ve Yerel Yönetimler Dünya Teşkilatı (UCLG) Başkanlığına seçilmesinin ardında büyük bir çaba ve özveri olduğunu vurguladı.
DAYANIŞMA RUHU ÖNE ÇIKTI
UCLG’nin Dünya Konseyi seçim sonuçlarının ardından açıklamalarda bulunan Başkan Altay, bu görevin yalnızca şahsına değil, aynı zamanda temsil ettiği Konya’ya ve yerel yönetimler camiasına duyulan güvenin bir göstergesi olduğunu belirtti. UCLG üyelerine de teşekkür eden Altay, kazananın yerel ve bölgesel yönetimlerin dayanışması ve UCLG'nin ortak değerleri olduğunu ifade etti.





