Kocaeli'nin gözde sahil şeridi Değirmendere, Büyükşehir Belediyesi'nin kapsamlı modernizasyon çalışmalarıyla adeta yeniden doğuyor. Projede sona yaklaşılırken, Başkan Tahir Büyükakın, tamamlanan çalışmaları yerinde inceleyerek sahilin kente büyük değer katacağını vurguladı.
DALGAKIRAN VE YENİ YOL İNŞASI TAMAMLANDI
Gölcük'ün Değirmendere sahilinde yürütülen çalışmalar, bölgeyi vatandaşların daha keyifli vakit geçirebileceği modern bir alana dönüştürmeyi hedefliyor. Proje kapsamında, olumsuz hava koşullarına karşı dayanıklılığı artırmak amacıyla 8 metre derinliğinde 316 adet kazık çakıldı. Ayrıca, dalgakıran ve 4 metre genişliğinde yeni bir yol inşa edildi. Ekiplerin önümüzdeki hafta saha beton imalatlarına başlaması bekleniyor.
ESNAF VE VATANDAŞ İÇİN YENİ BİR SOLUK
Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, incelemeleri sırasında Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer ve AK Parti Gölcük İlçe Başkanı Kemal Yavuz ile birlikteydi. Başkan Büyükakın, "Kocaeli'mizin sahillerine değer katmaya devam ediyoruz. Değirmendere'deki çalışmalarımız bittiğinde sahilimiz yeni yüzü ile hemşehrilerimizi ağırlayacak. Bu çalışma esnafımız için de çok faydalı olacak" ifadelerini kullandı. Vatandaşlarla da bir araya gelerek çalışmalar hakkında bilgi veren Büyükakın, her projede daha modern bir Kocaeli inşa etme vizyonlarını yineledi.







