• Ziraat Bankası Reklam
SPOR
Yayınlanma : 25 Haziran 2026 16:37
Düzenleme : 25 Haziran 2026 16:37

Denizli'de mesai arkadaşları yeşil sahada buluştu, rekabet ve dostluk ön planda

Denizli'de mesai arkadaşları yeşil sahada buluştu, rekabet ve dostluk ön planda
Denizli Büyükşehir Belediyesi, personel arasındaki bağları güçlendirmek için 30 takım ve 450 personelin katıldığı bir futbol turnuvası başlattı. Başkan Çavuşoğlu, sporun dostluk ve kaynaşmayı pekiştireceğini belirtti.

Denizli Büyükşehir Belediyesi, personel arasındaki sosyal bağları güçlendirmek, kurum kültürünü pekiştirmek ve sporun birleştirici gücünü ön plana çıkarmak amacıyla bir futbol turnuvası düzenledi. Doğan Seyfi Atlı Futbol Sahası'nda görkemli bir açılış töreniyle start alan turnuva, belediye bünyesindeki 30 farklı daire başkanlığından yaklaşık 450 personeli bir araya getirdi.

morgan yeni köy

PERSONEL KAYNAŞMASI VE KURUM KÜLTÜRÜ İÇİN BÜYÜK ADIM

Açılış programına Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu'nun yanı sıra daire başkanları, idari amirler, takım sorumluları, antrenörler, sporcular ve aileleri de yoğun ilgi gösterdi. Sahada yerlerini alan tüm takımların saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan etkinlikte, Başkan Çavuşoğlu yaptığı konuşmada turnuvanın önemine dikkat çekti. Çavuşoğlu, bu organizasyonun sadece bir spor müsabakası olmadığını, aynı zamanda büyük bir aile olmanın en güzel göstergesi olduğunu vurguladı. Amacın, birimler arasındaki iletişimi kuvvetlendirmek, kurum kültürünü en üst seviyeye taşımak ve en önemlisi fair-play ruhuyla sosyal kaynaşmayı sağlamak olduğunu belirtti. Sahada yaşanacak rekabetin, sahanın dışında her zaman olduğu gibi dostluk ve kardeşliği pekiştireceğine inandığını ifade etti.

ALTUN REKLAM

BAŞKAN ÇAVUŞOĞLU'NDAN PERSONELE TEŞEKKÜR VE BAŞARI DİLEĞİ

Son iki buçuk yıldır sürdürdükleri başarılı çalışmalara da değinen Başkan Çavuşoğlu, tüm belediye çalışanlarına özverili katkılarından dolayı teşekkürlerini sundu. Şehrin kaynaklarına birlikte sahip çıktıklarını ve israf noktasında önemli başarılar elde ettiklerini belirten Çavuşoğlu, personelin pratik içindeki fikirlerinin kendileri için yol gösterici olduğunu söyledi. Kendisi için onlarla yol arkadaşlığı yapmanın büyük bir mutluluk kaynağı olduğunu dile getiren Başkan, turnuvanın düzenlenmesinde emeği geçen Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı'na ve tüm yöneticilere teşekkür ederek, katılımcılara başarılar diledi. Konuşmaların ardından Başkan Çavuşoğlu'nun başlattığı ilk vuruşla turnuvanın ilk maçı heyecanla başladı. Yaklaşık bir buçuk ay sürecek olan bu dostane rekabetin, personelin motivasyonunu artırması ve Denizli'de sporun ve dostluğun güzel bir örneğini sergilemesi bekleniyor.