Denizli Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen U-10 Futbol Ligi, hafta sonu gerçekleştirilen final müsabakalarının ardından coşkulu bir ödül töreni ile sona erdi.
GELECEĞİN YILDIZLARI SAHADA BULUŞTU
14 Mart'ta başlayan ligde, 24 takımdan 480’den fazla minik sporcu mücadele etti. Toplamda 120 karşılaşmanın oynandığı bu organizasyonda çocuklar, futbol yeteneklerinin yanı sıra sergiledikleri centilmenlik ve dostluk anlayışı ile de dikkat çekti. Çamlık FK ve Kaptanspor, gruplarını lider tamamlayarak yarı finale yükseldi. Kartalgücü, Tuna Aras Spor, Orka Spor ve Demirsoy Spor ise play-off maçları ile çeyrek finale adlarını yazdırdı.
ŞAMPİYONLAR BELİRLENDİ
Yarı final, üçüncülük ve final maçlarının ardından Tuna Aras Spor, şampiyonluk ipini göğüsledi. Kaptanspor ikinci, Çamlık FK üçüncü ve Orka Spor dördüncü sırayı aldı. Dereceye giren takımlara kupa ve madalyaları, Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanı Ayşe Sarıkaya ve protokol üyeleri tarafından takdim edildi. Ödül töreninin ardından, sahada renkli anlar yaşandı. Minik sporcular, kupalarını kaldırırken, teknik ekipler ve aileler bu özel anları fotoğraflarla ölümsüzleştirdi.







