Türkiye'nin dört bir yanından genç dostu şehirlerin bir araya geldiği "I. Genç Dostu Kentler Yönetişim Zirvesi"nde Denizli Büyükşehir Belediyesi, prestijli bir ödüle layık görüldü. Gençlerin ihtiyaçlarını önceliklendiren ve onların aktif katılımını teşvik eden projeleriyle Denizli, "Genç Dostu Kent: İyi Yönetişim Teşvik Ödülü"nü kazanarak önemli bir başarıya imza attı.
GENÇ KATILIMINI MERKEZE ALAN YAKLAŞIM DEĞERLENDİRİLDİ
Türkiye Belediyeler Birliği'nin ev sahipliğinde, Gençlik Servisleri Merkezi Derneği (GSM) ve Türkiye Avrupa Vakfı (TAV) tarafından yürütülen "Anlamlı ve Kapsayıcı Gençlik Katılımının Geliştirilmesi (Akran)" projesi kapsamında yapılan "Genç Dostu Belediye Yönetişim Endeksi–Büyükşehirler Araştırması"nın sonuçları açıklandı. Bu kapsamlı araştırmada, Denizli Büyükşehir Belediyesi, sergilediği üstün yönetişim uygulamaları sayesinde teşvik ödülüne değer görüldü. Ankara'da düzenlenen zirveye ve ödül törenine, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, ödül alan belediyelerin yöneticileri ve Avrupa Birliği Türkiye Delegasyonu yetkilileri katıldı.






