Düzce'de kış mevsimine girmemize rağmen bir türlü yağmayan kar, 27 Aralık Cumartesi günü akşam saat 17.30'da lapa lapa yağmaya başladı. İlk kar yağışını gören vatandaşlar, ev ve iş yerlerinin önünde bu anı cep telefonlarıyla görüntülemeye çalıştı.
KAR YAĞIŞI GECE BOYUNCA DEVAM ETTİ
Akşam saatlerinde başlayan yoğun kar yağışı, gecenin ilerleyen saatlerinde artarak devam etti. Saat 23.00-23.30 civarında merkezde kar kalınlığının 10 santimetreyi geçtiği gözlemlendi. Buna rağmen, merkez trafik akışında herhangi bir aksama yaşanmadı.
TEDBİRLER ALINDI, EKİPLER ALARMDA
Düzce Belediyesi, olası yoğun kar yağışına karşı tüm tedbirleri aldığını açıkladı ve karla mücadele ekiplerini alarmda bekletiyor. Aynı şekilde, D-100 ve Otoban'da da karayolları ekipleri rutin çalışmalarına devam ediyor. Bu önlemler sayesinde, ana yollarda trafik akışında herhangi bir olumsuzluğa rastlanmadı.





