• Ziraat Bankası Reklam
YAŞAM
Yayınlanma : 25 Haziran 2026 11:41
Düzenleme : 25 Haziran 2026 11:41

Emekli polisler yalnız kalmayacak: Kocaeli'de yeni buluşma noktası yükseliyor

Emekli polisler yalnız kalmayacak: Kocaeli'de yeni buluşma noktası yükseliyor
Kocaeli'de emekli polisler için yeni bir sosyal yaşam alanı projesi başlatıldı. 250 metrekarelik alana inşa edilecek lokal, dayanışmayı güçlendirmeyi hedefliyor.

Kocaeli'de uzun süredir beklenen ve emekli emniyet mensuplarını bir araya getirmesi hedeflenen sosyal yaşam alanı projesinde somut adımlar atılmaya başlandı. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından hayata geçirilecek olan ve 'lokal' olarak adlandırılan bu önemli tesis, teşkilata ömrünü adamış isimlere yeni bir nefes alanı sunacak.

morgan yeni köy

İLK KAZMA VURULDU, ALAN ŞEKİLLENİYOR

İzmit Plajyolu mevkiinde temeli atılan ve 250 metrekarelik bir alana inşa edilecek olan bu yapı, kısa süre içinde tamamlanarak emekli polislerin hizmetine sunulacak. Proje kapsamında, emeklilerin rahatça bir araya gelip sohbet edebileceği, çeşitli sosyal etkinlikler düzenleyebileceği ferah oturma alanları planlanıyor. Bu adım, emniyet teşkilatının değerli mensuplarının toplumsal hayata entegrasyonunu ve dayanışmasını güçlendirme amacı taşıyor.

ALTUN REKLAM

DAYANIŞMA RUHU YENİDEN CANLANACAK

Türkiye Polis Emeklileri Sosyal Yardım Derneği (POLEM) Kocaeli Şubesi'nin de aktif rol aldığı bu projede, dernek başkanı Mehmet Kel ve yönetim kurulu üyeleri, çalışmalara destek veren Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın'a minnettarlıklarını iletti. Tamamlandığında, bu lokal sadece bir buluşma noktası olmanın ötesinde, emekli emniyet mensuplarının mesleki bağlarını tazeleyeceği, geçmiş anıları paylaşacağı ve yeni dostluklar kuracağı bir merkez haline gelecek. Bu tür projeler, toplumsal refahın ve bireylerin sosyal refahının bir göstergesi olarak uluslararası ilişkilerde de yerel toplulukların güçlenmesine katkı sunar.