Kocaeli'de uzun süredir beklenen ve emekli emniyet mensuplarını bir araya getirmesi hedeflenen sosyal yaşam alanı projesinde somut adımlar atılmaya başlandı. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından hayata geçirilecek olan ve 'lokal' olarak adlandırılan bu önemli tesis, teşkilata ömrünü adamış isimlere yeni bir nefes alanı sunacak.
İLK KAZMA VURULDU, ALAN ŞEKİLLENİYOR
İzmit Plajyolu mevkiinde temeli atılan ve 250 metrekarelik bir alana inşa edilecek olan bu yapı, kısa süre içinde tamamlanarak emekli polislerin hizmetine sunulacak. Proje kapsamında, emeklilerin rahatça bir araya gelip sohbet edebileceği, çeşitli sosyal etkinlikler düzenleyebileceği ferah oturma alanları planlanıyor. Bu adım, emniyet teşkilatının değerli mensuplarının toplumsal hayata entegrasyonunu ve dayanışmasını güçlendirme amacı taşıyor.
DAYANIŞMA RUHU YENİDEN CANLANACAK
Türkiye Polis Emeklileri Sosyal Yardım Derneği (POLEM) Kocaeli Şubesi'nin de aktif rol aldığı bu projede, dernek başkanı Mehmet Kel ve yönetim kurulu üyeleri, çalışmalara destek veren Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın'a minnettarlıklarını iletti. Tamamlandığında, bu lokal sadece bir buluşma noktası olmanın ötesinde, emekli emniyet mensuplarının mesleki bağlarını tazeleyeceği, geçmiş anıları paylaşacağı ve yeni dostluklar kuracağı bir merkez haline gelecek. Bu tür projeler, toplumsal refahın ve bireylerin sosyal refahının bir göstergesi olarak uluslararası ilişkilerde de yerel toplulukların güçlenmesine katkı sunar.





