• Ziraat Bankası Reklam
YAŞAM
Yayınlanma : 22 Haziran 2026 14:04
Düzenleme : 22 Haziran 2026 14:04

Engeller sevgiyle aşıldı: Muğla'da 'Melek İzciler' buluştu

Engeller sevgiyle aşıldı: Muğla'da 'Melek İzciler' buluştu
Muğla'da düzenlenen 'Engelsiz İzciler Yaz Kampı'nda 35 özel gereksinimli birey, doğada çeşitli etkinliklerle keyifli vakit geçirdi. Başkan Aras, engelleri sevgi ve hizmetle aşma vurgusu yaptı.

Muğla Büyükşehir Belediyesi, Türkiye'de çığır açan 'Kısa Mola Hizmeti' kapsamında, özel gereksinimli bireylere yönelik dokuzuncu Engelsiz İzciler Yaz Kampı'nı Ortaca Sarıgerme'de başarıyla tamamladı. Bu özel kamp, engelli bireyler ve ailelerine yönelik sunduğu destekle biliniyor.

morgan yeni köy

DOĞADA UNUTULMAZ ANILAR BİRİKTİRDİLER

Üç gün süren 'Melek İzciler Yıldız Oymağı' adı verilen kampta, Menteşe, Marmaris, Milas, Fethiye, Yatağan, Bodrum, Datça, Dalaman ve Ortaca'daki Kısa Mola Merkezlerinden toplam 35 izci bir araya geldi. Kamp süresince izciler, çadır kurma, doğada yaşam becerileri, deniz etkinlikleri, istasyon oyunları, duyusal oyun atölyeleri, film gösterimleri, gezi programları, hediyeleşme ve geleneksel ateş gecesi gibi birbirinden renkli ve eğitici aktivitelere katıldı. Kampın ilk günü liderleri eşliğinde çadırlarını kuran izciler, kamp yaşamının temel kurallarını öğrenerek takım ruhunu pekiştirdi. İkinci gün düzenlenen Fethiye gezisi kapsamında, Çalış Sahili'nden bot taksiyle Fethiye'ye geçen katılımcılar, tarihi Amintas Kaya Mezarları'nı ziyaret ederek kültürel bir deneyim yaşama fırsatı buldu.

ALTUN REKLAM

BAŞKAN ARAS: EŞİT YAŞAM İÇİN HİZMETLERİMİZ SÜRECEK

Kamp, son gün yapılan atölye çalışmaları ve hediyeleşme etkinlikleriyle sona ererken, izciler hem yeni dostluklar kurdu hem de ekip çalışması, sorumluluk alma ve paylaşım gibi önemli sosyal beceriler kazandı. Kıyı Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, engellerin sevgi, dayanışma ve sosyal belediyecilik anlayışıyla aşılabileceğini vurgulayarak, "Özel gereksinimli bireylerimizin sosyal yaşamda daha görünür, aktif ve bağımsız bireyler olarak yer alabilmeleri için çalışmalarımızı kararlılıkla sürdüreceğiz. Muğla'nın her noktasında vatandaşlarımızın eşit koşullarda yaşamaları için hayatın güzelliklerini birlikte paylaşmaya, engelleri sevgi ve hizmetlerle aşmaya devam edeceğiz." dedi.