Erzurum'da jandarma ekiplerinden kaçmaya çalışan iki düzensiz göçmenden biri, otomobille kaza yaptı.
KOVALAMACA BAŞLADI
İl Jandarma Komutanlığı, içinde iki Afganistan uyruklu düzensiz göçmen bulunan bir aracı Dumlu Mahallesi'nde takibe aldı. Yaklaşık 10 kilometre süren kovalamacanın ardından, otomobil Nene Hatun Mahallesi mevkisinde yoldan çıkarak kaza yaptı.
GÖÇMENLERDEN BİRİ YAKALANDI
Kaza sonrasında otomobili terk eden düzensiz göçmenlerden biri, jandarma ekipleri tarafından yakalandı. Olay yerine sevk edilen inceleme ekipleri, kazanın ardından otomobili çekiciyle otoparka taşıdı. Kaçan diğer düzensiz göçmenin yakalanması için çalışmalar devam ediyor.





