Venezuela'da yaşanan yıkıcı depremlerin ardından Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, hemşehrilerine yönelik güçlü bir dayanışma çağrısı yaptı. Venezuela'nın Ankara Büyükelçiliği tarafından başlatılan yardım kampanyasına kişisel olarak bir aylık maaşını bağışlayan Şahin, bu zor günlerde kardeş ülkeye destek olmanın önemini vurguladı.
KARDEŞ ŞEHİRDEN YÜREK BURKAN HABERLER
Başkan Şahin, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada, Gaziantep ile kardeş şehir olan La Guaira'dan gelen acı haberleri derin bir üzüntüyle öğrendiğini belirtti. Daha önce Gaziantep'te misafir edilen heyet üyelerinden hayatını kaybedenlerin olduğunu öğrenmekten duyduğu üzüntüyü dile getiren Şahin, "Acılarını yürekten paylaşıyoruz." diyerek Venezuela halkının yanında olduklarını ifade etti.
DAYANIŞMA VAKTİ: GAZİANTEP'TEN YARDIM ELİ UZANIYOR
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, bölgeye acil ihtiyaç malzemeleri ulaştırmak üzere harekete geçti. Başta çocuk maması ve çocuk bezi olmak üzere temel insani yardım malzemelerinden oluşan bir yardım tırının bu hafta bölgeye gönderileceği öğrenildi. Başkan Şahin, "Biz Gaziantep olarak depremin ne demek olduğunu, bir gecede hayatın nasıl değiştiğini, kaybetmenin ve yeniden ayağa kalkmanın ne kadar zor olduğunu çok iyi biliyoruz. Bu yüzden Venezuela halkının acısını kendi acımız olarak görüyoruz." diyerek tüm Gazianteplileri yardım kampanyasına katılmaya davet etti. Şahin, "Haydi Gaziantep, gelin kardeş Venezuela halkının yaralarını birlikte saralım." sözleriyle çağrısını tamamladı.





