Bursa Büyükşehir Belediyesi bünyesindeki BUSKİ ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü, gelecek nesillerin su kaynaklarının kıymetini bilmesi ve israfın önüne geçilmesi amacıyla önemli bir projeyi hayata geçirdi. Bu kapsamda, anaokulu ve ilkokul öğrencilerine yönelik 'Su Tasarrufu Bilinci ve Kültürü' eğitimi verildi.
SUYUN DEĞERİ KÜÇÜK YAŞTA KAVRATILIYOR
Proje, 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca BUSKİ Genel Müdürlüğü ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün ortaklaşa yürüttüğü seminerlerle 17 ilçedeki toplam 81 okulda gerçekleştirildi. Bu eğitimlerle, suyun sınırlı bir kaynak olduğu ve sürdürülebilir alışkanlıklar edinmenin önemi vurgulandı. Öğrenciler, suyun tüm canlılar ve gezegenimiz için taşıdığı hayati öneme dair farkındalıklarını artırırken, kendi yaptıkları resimleri sergilediler ve su bilinci üzerine şarkılar seslendirdiler. Bu etkili programlar sayesinde yaklaşık 22 bin öğrenciye ulaşıldı. BUSKİ, hazırladığı video ve kitapçıklarla bu bilinçlendirme çalışmalarını sürdürmeyi hedefliyor.





