Bursa'nın İnegöl ilçesinde, Belediye Başkanı Alper Taban, mahalle buluşmaları çerçevesinde Ertuğrulgazi Mahallesi sakinleriyle bir araya geldi.
VATANDAŞLARLA DİREKT İLETİŞİM
Buluşma, bölgenin soruları ve taleplerinin görüşüldüğü bir zemin oldu. Taban, ortak akıl ve katılımcı yönetim anlayışıyla, vatandaşların görüş ve önerilerine büyük önem verdiğini vurguladı. “Milletle bütünleşen belediyecilik” anlayışı çerçevesinde düzenlenen bu haftaki buluşmanın adresi Ertuğrulgazi Mahallesi oldu. Etkinlik, Seçkin Sokak'ta bulunan semt sahasında gerçekleştirildi. Başkan Taban, etkinlikte yaptığı konuşmada, “Bu buluşma vesilesiyle hicri yeni yılınızı kutluyorum. Muharrem ayınızı tebrik ediyorum” diyerek katılımcılara hitap etti. Ayrıca, “Bu buluşmaları ne için yapıyoruz? Özellikle sizlerden mahallenizde yaşadığınız sorunlar, problemler, öneriler varsa bunları birinci ağızdan duymak istiyoruz” diyerek, vatandaşların sorunlarına çözüm üretmekte kararlı olduklarını dile getirdi.
İSTİŞARELER VE AŞURE İKRAMI
Etkinlik boyunca, mahalle sakinleri İnegöl ile ilgili merak ettikleri konular, şikayetleri ve tavsiyelerini doğrudan Başkan Taban’a iletme fırsatı buldu. Karşılıklı istişarelerin yapıldığı bu buluşma, geç saatlere kadar devam etti. Ayrıca, İnegöl Belediyesi Gastro İnegöl restoranı tarafından vatandaşlara Muharrem ayı dolayısıyla aşure ikram edildi.





