Bursa'nın İnegöl ilçesinde, İnegöl Belediyesi tarafından 2026 yılının “Gençlik Yılı” olarak ilan edilmesi kapsamında düzenlenen “Gençlik Yılı Arama Konferansı” gerçekleştirildi. 100’ü aşkın lise ve üniversite öğrencisinin katılımıyla yapılan etkinlikte, gençlerin İnegöl’ün geleceğine dair görüş ve önerileri dinlendi.
GENÇLERİN SESİNE KULAK VERİLİYOR
İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, Royal Otel’de düzenlenen etkinlikte, belediyecilik anlayışlarının temelinin toplumu anlamak olduğunu vurguladı. Taban, gençlerin fikirlerinin yönlendirici bir rol oynayacağını belirterek, “Sizin fikirleriniz bizim için çok kıymetli. Bu şehirde yaşayan gençlerin beklentilerini doğrudan sizlerden duymak istiyoruz. Sorgulayın, konuşun, özgüvenli olun. Hatta hata yapmaktan da korkmayın” dedi.
GENÇLİK ÇALIŞTAYI İÇİN HAZIRLIK
Konferansın, önümüzdeki ay yapılması planlanan Gençlik Çalıştayı’nın içeriğini belirlemek açısından önemli bir adım olduğu ifade edildi. Gençler, eğitim, sosyal yaşam, istihdam ve şehir olanaklarına dair görüşlerini paylaşarak çözüm önerileri sundular. Programın organizasyonunda görev alan Yüksel Okşak, gençlerin sorunlarını doğrudan kendilerinden dinleyerek çözüm üretmek istediklerini dile getirdi. GENÇLERDEN MEMNUNİYET MESAJI Toplantıya katılan öğrenciler, kendilerine söz verilmesinin kendileri için önemli olduğunu belirterek, bu tür organizasyonların İnegöl’ün gelişimine katkı sağlayacağına inandıklarını ifade ettiler. İnegöl Belediyesi’nin “Gücümüz Genç” sloganıyla yürüttüğü projelerin yıl boyunca artarak devam etmesi bekleniyor.





