İstanbul Ataşehir Kaymakamlığı'na atanan İnegöl Kaymakamı Eren Arslan ile Cumhuriyet Başsavcısı Veli Ecir ve Ağır Ceza Mahkemesi Başkanı İsmail Aydın için İnegöl Belediyesi'nin ev sahipliğinde duygu dolu bir veda yemeği düzenlendi. Yaklaşık 400 kişinin katıldığı bu özel programda, ilçeye hizmet etmiş önemli isimlere veda edildi.
BÜROKRATLARA TEŞEKKÜR VE GÖNÜL BAĞLARI
İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, yaptığı konuşmada, devlet yöneticilerine ilçeye yaptıkları hizmetler için teşekkürlerini iletti. Taban, Kaymakam Arslan'ın devlet adamlığı, adaletli tutumu ve uzlaştırıcı bakış açısıyla İnegöl'e önemli katkılar sağladığını vurguladı. Başsavcı Ecir ve Ağır Ceza Mahkemesi Başkanı Aydın'ın da adaletin temsilcisi olarak şehre hizmet ettiklerini belirtti. Taban, "Bu büyümenin içerisinde bazen sorunlar, dertler, sıkıntılar var. Çoğu zaman da güzellikler ve mutluluklar var. Bu güzelliklerin yeşermesinde burada bulunan tüm topluluğun emeği ve katkısı var." diyerek, yeni görev yerlerinde başarılar diledi.
AYRILIK VAKTİ VE GÖNÜLDEN VEDA MESAJLARI
Ağır Ceza Mahkemesi Başkanı İsmail Aydın, İnegöl'de 2022'den beri hizmet verdiklerini ve adli çalışmalarda ilçeye fayda sağlamaya gayret ettiklerini söyledi. Kaymakam Arslan'ın kendilerine ağabey gibi yaklaştığını belirten Aydın, Belediye Başkanı Taban'a da adil yaklaşımı için teşekkür etti. Cumhuriyet Başsavcısı Veli Ecir, meslek hayatının en uzun süresini İnegöl'de geçirdiğini ve şehirden ayrılmanın hüznünü yaşadığını dile getirdi. Ecir, "İnegöl'ü özleyeceğiz." diyerek, vatan ve millete hizmet etmenin gururunu yaşadıklarını ifade etti. Son olarak söz alan Kaymakam Eren Arslan, İnegöl'ü sadece bir görev yeri değil, ailesi için bir yuva olarak gördüğünü belirtti. Arslan, "Görev yaptığım 5 buçuk yıllık süre zarfında tüm mesai arkadaşlarım ve paydaşlarımızla şehrimize onlarca eser kazandırdık. Eğer bir nebze olsun bunu başarabildiysem, bir yetimin yüzünü güldürebildiysem, bir derde derman olabildiysem ne mutlu bana." dedi. Arslan, İnegöl'ün suyunu içen biri olarak artık fahri bir İnegöllü olduğunu ve gittiği her yerde bu şehrin elçisi olacağını vurgulayarak, gönül bağlarının baki kalacağını söyledi. Konuşmaların ardından bürokratlara hediye takdim edildi.





