• Ziraat Bankası Reklam
YAŞAM
Yayınlanma : 24 Haziran 2026 17:22
Düzenleme : 24 Haziran 2026 17:22

İstanbul'da gençler için bağımlılıkla mücadelede yeni bir dönem başlıyor

İstanbul'da gençler için bağımlılıkla mücadelede yeni bir dönem başlıyor
İstanbul Valiliği, bağımlılıkla mücadelede yeni bir dönemi başlatarak, gençlerin korunması için kapsamlı politikalar geliştirecek.

İstanbul Valiliği, bağımlılıkla mücadele için il genelindeki kurumları bir araya getirdi. İstanbul Valisi Davut Gül başkanlığında gerçekleştirilen Bağımlılıkla Mücadele İl Koordinasyon Kurulu 2. Dönem Toplantısı, bu önemli sorunun çözümüne yönelik adımların atılmasını sağladı.

morgan yeni köy

GENÇLERİN GELECEĞİ İÇİN KAPSAMLI POLİTİKALAR

Toplantıya İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Nuri Aslan ve Vali-Mülkiye Başmüfettişi Sinan Güner de katıldı. Çocuklar ve gençlerin bağımlılıklardan korunmasını amaçlayan önleyici, eğitici ve rehabilite edici çalışmalar masaya yatırıldı. Ayrıca, bağımlılıkla mücadelede arzın yanı sıra talebin azaltılması için kapsamlı politikalar geliştirildi.

ALTUN REKLAM

YENİ NESİL RİSKLERLE MÜCADELE

Toplantıda, İZDES-NARKO ve Rehabilitasyondan İstihdama Geçiş gibi projeler hakkında bilgi verildi. Gençlerin madde bağımlılığının yanı sıra teknoloji, dijital oyunlar ve sosyal medya gibi yeni risk alanlarından korunması için kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesine vurgu yapıldı. Yetkililer, geleceğin teminatı olan gençlerin sağlıklı ve bilinçli bireyler olarak yetişmesi için kararlılıkla çalışmaların sürdürüleceğini belirtti.