• Ziraat Bankası Reklam
GÜNDEM
Yayınlanma : 23 Haziran 2026 20:59
Düzenleme : 23 Haziran 2026 20:59

İzmir'de Aliberti Köşkü, yeşil bir kent parkına dönüşüyor

İzmir'de Aliberti Köşkü, yeşil bir kent parkına dönüşüyor
İzmir Büyükşehir Belediyesi, Aliberti Köşkü'nü çok fonksiyonlu bir kent parkına dönüştürüyor. Proje, doğa, spor ve sosyal yaşamı bir araya getirerek Buca'ya yeni bir yaşam alanı kazandıracak.

İzmir Büyükşehir Belediyesi, uzun yıllar atıl durumda kalan Aliberti Köşkü ve çevresindeki 22 bin metrekarelik alanı, spor, dinlenme ve sosyal yaşam olanaklarının bir araya geleceği çok fonksiyonlu bir kent parkına dönüştürüyor.

morgan yeni köy

YENİ YAŞAM ALANI KAZANDIRILIYOR

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, proje kapsamındaki alanın doğal yaşam, spor ve sosyal etkinliklerin iç içe geçtiği bir yaşam alanı olacağını vurguladı. İnönü Mahallesi'nde yer alan bu kıymetli alan, İzmir Büyükşehir Belediyesi’ne bağışlanmış durumdadır. Başkan Tugay, yapım aşamasında yapılan incelemelerde, projeyle birlikte Buca’nın merkezinde doğa ve sosyal yaşamın buluşacağı bir parkın vatandaşların hizmetine sunulacağını ifade etti.

ALTUN REKLAM

FARKLI YAŞ GRUPLARINA HİTAP EDECEK

Başkan Tugay, projenin farklı yaş gruplarına hitap edeceğini belirterek, spor yapma ve dinlenme imkanı sunan bir ortam oluşturacaklarını ifade etti. Ayrıca, uygun fiyatlarla hizmet verecek bir kafeteryanın da yer alacağını müjdeledi. Proje, tenis kortları, padel sahaları ve çocuk oyun alanları gibi çeşitli olanaklar sunarak, her yaştan vatandaşın güvenle yararlanabileceği bir yaşam alanı oluşturmaya yönelik tasarlandı. Buca’nın böyle bir alana ihtiyacı olduğunu vurgulayan Tugay, tüm çalışmaların açılış sonrasında da devam edeceğini sözlerine ekledi.