• Ziraat Bankası Reklam
SPOR
Yayınlanma : 26 Haziran 2026 15:28
Düzenleme : 26 Haziran 2026 15:28

Karataylı güreşçilerden Sivas'ta şampiyonluk ve takım ikinciliği!

Karataylı güreşçilerden Sivas'ta şampiyonluk ve takım ikinciliği!
Karatay Belediyespor güreşçileri, Sivas'taki U17 Yeşilay Güreş Türkiye Şampiyonası'nda 1 altın, 1 gümüş, 2 bronz madalya kazandı ve takım halinde Türkiye ikincisi oldu.

Karatay Belediyespor Kulübü, Sivas'ta düzenlenen U17 Yeşilay Güreş Türkiye Şampiyonası'nda hem bireysel hem de takım kategorilerinde dikkat çekici başarılara imza attı. 24-25 Haziran tarihlerinde Sivas Taha Akgül Spor Salonu'nda gerçekleşen organizasyonda Grekoromen stil erkekler kategorisinde mücadele eden Karataylı sporcular, farklı sıkletlerde elde ettikleri madalyalarla adlarından söz ettirdi.

morgan yeni köy

KARATAY'DAN ALTIN, GÜMÜŞ VE BRONZ MADALYALAR

Karatay Belediyesporlu güreşçiler, turnuvayı toplamda 1 altın, 1 gümüş ve 2 bronz madalya ile tamamlarken, takım sıralamasında da önemli bir başarı yakaladı. 48 kilogramda mücadele eden Mustafa Kerem Karaköse, rakiplerini geride bırakarak Türkiye Şampiyonu olmayı başardı ve altın madalyayı boynuna taktı. 51 kilogramda yarışan Mustafa Kenan Çelik ve 71 kilogramdaki Abdullah Çakmak ise gösterdikleri üstün performansla Türkiye üçüncüsü olarak bronz madalyanın sahibi oldular. 92 kilogram kategorisinde mücadele eden Muhammed Talha Kurt ise final müsabakasına kadar yükselerek Türkiye ikincisi oldu ve gümüş madalya kazandı.

ALTUN REKLAM

TAKIM HALİNDE ÖNEMLİ BİR BAŞARI

Bireysel başarıların yanı sıra Karatay Belediyespor Kulübü, takım sıralamasında da önemli bir başarıya imza atarak Grekoromen stil U17 kategorisinde Türkiye ikincisi oldu. Toplam 93 puan toplayan kulüp, bu sonuçla Türkiye'nin önde gelen güreş kulüpleri arasındaki yerini sağlamlaştırdı. Altyapıya verdiği önemle bilinen Karatay Belediyespor, bu başarının genç sporcuların motivasyonunu artıracağını ve Türk güreşinin geleceğine katkı sağlamayı sürdüreceğini belirtti.