Ordu Büyükşehir Belediyesi, Altınordu ilçesindeki Kayabaşı Mahallesi'nde 3 bin 500 metre uzunluğunda yeni bir kaldırım çalışması başlattı. Bu çalışma, vatandaşların güvenli ve konforlu ulaşımını sağlamayı amaçlıyor.
GÜVENLİ ULAŞIM İÇİN YENİ ADIM
Belediye ekiplerinin yürüttüğü projeyle, mahallede yaya ulaşımının daha güvenli hale getirilmesi hedefleniyor. Kaldırım imalatları tamamlandığında, Kayabaşı Mahallesi modern bir görünüme kavuşacak, bu da yerel halkın yaşam kalitesini artıracak.
MUHTARDAN TEŞEKKÜR
Kayabaşı Mahalle Muhtarı Ercan Çavaş, yapılan hizmetten duyduğu memnuniyeti dile getirerek Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler’e teşekkür etti. Çavaş, "Mahallemizde gerçekleştirilen bu kaldırım çalışmalarıyla vatandaşlarımızın yaşam kalitesine değer katılacak. Yıllardır bu sorunumuz çözüm bekliyordu ve Başkanımız Hilmi Güler bu konuda sözünü tuttu," dedi.





