• Ziraat Bankası Reklam
GÜNDEM
Yayınlanma : 26 Haziran 2026 06:36
Düzenleme : 26 Haziran 2026 06:36

Kayseri'de dev kentsel dönüşüm hamlesi: Hak sahipleriyle görüşmeler başlıyor

Kayseri'de dev kentsel dönüşüm hamlesi: Hak sahipleriyle görüşmeler başlıyor
Kayseri Büyükşehir Belediyesi, Sahabiye Kentsel Dönüşüm Projesi'nin 3. etabında hak sahipleriyle uzlaşma görüşmelerine 30 Haziran 2026'da başlıyor. Amaç, modern ve güvenli bir şehirleşme.

Kayseri Büyükşehir Belediyesi, şehrin çehresini değiştirecek Sahabiye Kentsel Dönüşüm Projesi'nin üçüncü etabı için düğmeye bastı. Hak sahipleriyle uzlaşma görüşmeleri, 30 Haziran 2026 Salı günü itibarıyla başlayacak. Bu önemli adım, Kayseri'yi daha modern ve güvenli bir yapıya kavuşturma yolunda kritik bir aşamayı temsil ediyor.

morgan yeni köy

UZLAŞMA SÜRECİ BAŞLIYOR

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı ile Kayseri Büyükşehir Belediyesi'nin ortaklaşa yürüttüğü proje kapsamında, 3. etapta yer alan mülk sahipleriyle görüşmeler 30 Haziran 2026 Salı günü saat 08.30'da resmen start alacak. Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç'ın önderliğinde ilerleyen bu dönüşümde, vatandaşların mülkiyet haklarının korunması ve memnuniyetlerinin en üst düzeyde tutulması hedefleniyor.

ALTUN REKLAM

ŞEFFAF VE UZLAŞMACI BİR SÜREÇ

Görüşmeler sırasında hak sahiplerine, taşınmazlarının güncel değerlemeleri aktarılacak ve proje kapsamında sunulan seçenekler detaylıca anlatılacak. Sürecin, karşılıklı anlayış ve uzlaşma temelinde yürütüleceği vurgulanıyor. Büyükşehir Belediyesi Kentsel Dönüşüm Daire Başkanlığı, görüşmelerin sorunsuz ilerlemesi için hak sahiplerinin belirlenen sıra düzenine uymaları ve gerekli durumlarda sıramatik cihazından numaralarını almaları gerektiğini hatırlattı. Bu yeni etapla birlikte, Kayseri'nin vizyon projelerinden biri olan Sahabiye Kentsel Dönüşüm Projesi'nde önemli bir mesafe katedilmiş olacak.