• Ziraat Bankası Reklam
EKONOMİ
Yayınlanma : 25 Haziran 2026 09:09
Düzenleme : 25 Haziran 2026 09:09

Kayseri Kocasinan, kendi enerjisini üretecek dev güneş yatırımıyla geleceğe hazırlanıyor

Kayseri Kocasinan, kendi enerjisini üretecek dev güneş yatırımıyla geleceğe hazırlanıyor
Kayseri Kocasinan, 104 bin metrekare alanda kurulan Güneş Enerjisi Santrali ile kendi enerjisini üretmeye hazırlanıyor. Başkan Çolakbayrakdar, bu yatırımın Kayseri halkına hizmet olarak geri döneceğini açıkladı.

Kayseri Kocasinan Belediye Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar, belediyenin tüm tesisleri ve elektrikli araçlarının enerji ihtiyacını karşılamak üzere 104 bin metrekare alanda kurulan Güneş Enerjisi Santrali (GES) çalışmalarını yerinde inceledi.

morgan yeni köy

GÜNEŞ ENERJİSİ SANTRALİ'NE DÖNÜŞÜM

Başkan Çolakbayrakdar, Kocasinan'ın kendi enerjisini üreten öncü belediyelerden biri olacağını vurgulayarak, çevreci ve sürdürülebilir belediyecilik vizyonunu büyük bir yatırımla taçlandıracaklarını ifade etti. Cırgalan Mahallesi'nde inşaatı devam eden GES’in 6,4 megavat enerji üreteceğini belirten Çolakbayrakdar, Temmuz ayı sonlarına doğru enerji üretimine başlanacağını duyurdu.

ALTUN REKLAM

BELEDİYECİLİKTE YENİ BİR DÖNEM

Enerji üretiminin başlamasıyla birlikte Kocasinan’ın hizmet anlayışında köklü bir değişim yaşanacağını ifade eden Başkan Çolakbayrakdar, “Burada elde edeceğimiz enerjiyle Kocasinan Belediyesi’nin ihtiyaç duyduğu tüm alanlardaki enerji ihtiyacını karşılamış olacağız. Bu tasarruf, Kayseri halkına yeniden hizmet olarak geri dönecek.” dedi. Ayrıca, araç filolarının da temiz enerjiyle çalışan bir yapıya dönüştürülmesini hedeflediklerini belirtti.