Kayseri Sanayi Odası (KAYSO) Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Büyüksimitci, Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) tarafından açıklanan "Türkiye'nin İlk 1000 İhracatçısı 2025" araştırmasında yer alan Kayserili firmaları kutladı.
KAYSERİ'DEN ÖNEMLİ BAŞARI
Büyüksimitci, Kayseri'den 15 firmanın bu listeye girdiğini belirterek, Kayseri Serbest Bölgesi'nde faaliyet gösteren ve TİM tarafından açıklanmayan 4 firmanın eklenmesiyle toplamda 19 firmanın ilk 1000 ihracatçı arasında yer aldığını vurguladı. Bu durum, şehrin üretim ve ihracat potansiyelinin ne denli yüksek olduğunu bir kez daha gözler önüne serdi.
ÜRETİMDE KARARLILIK
Başkan Büyüksimitci, Kayseri sanayisinin üretim kabiliyeti ve ihracat vizyonunun önemli bir göstergesi olduğunu dile getirerek, yatırım yapma ve ihracat gerçekleştirme konusundaki kararlılığını ifade etti. Geçtiğimiz yıl 4 milyar dolarlık ihracat gerçekleştirerek 160'tan fazla ülkeye ürün gönderdiklerini kaydeden Büyüksimitci, "Firmalarımızın emekleri ve özverileri için teşekkür ediyorum" dedi.





