Kayseri Talas'ta, hayırsever katkılarıyla inşa edilecek Aliye - Osman Hilmi Kalpaklıoğlu Camii'nin yapım protokolü imzalandı.
MÜLKİYETİ BELEDİYEYE AİT ARSA ÜZERİNE YAPILACAK
Mülkiyeti Kayseri Talas Belediyesine ait olan arsa üzerinde yükselecek cami, ilçenin manevi ve sosyal hayatına önemli katkı sunacak. Protokol törenine Talas Kaymakamı İlyas Memiş, Talas Belediye Başkanı Mustafa Yalçın ve hayırsever Aliye Kalpaklıoğlu katıldı. İmzalanan protokolle caminin yapım süreci resmiyet kazanmış oldu.
DAYANIŞMA DUYGUSUNU GÜÇLENDİRECEK
Aliye - Osman Hilmi Kalpaklıoğlu Camii'nin tamamlanmasıyla birlikte, bölge sakinlerinin ibadet ihtiyacına cevap vermesi ve birlik beraberlik duygularını güçlendirmesi hedefleniyor. Başkan Yalçın, bu anlamlı projenin hayata geçirilmesine vesile olan tüm hayırseverlere teşekkür etti. Talas’ın sadece fiziki yatırımlarla değil, manevi hayatı zenginleştiren eserlerle de büyümeye devam ettiğini vurguladı.






