Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç’ın şehre kazandırdığı vizyon, 2026 yılının ilk yarısında dikkat çekici bir şekilde ulusal ve uluslararası düzeyde yankı buldu.
BAKANLAR VE DİPLOMATLAR KAYSERİ'DE
Büyükkılıç’ın öncülüğünde gerçekleştirilen yatırımlar ve sosyal belediyecilik uygulamaları, çok sayıda bakan, büyükelçi ve akademisyeni Kayseri'de bir araya getirdi. Kayseri’nin şehircilik, turizm ve spor alanındaki başarısı, ziyaretlerde ortak bir şekilde vurgulandı. Şehir artık sadece Türkiye’nin üretim ve ticaret merkezi olmanın ötesine geçerek, sosyal belediyecilikte ve turizmde de örnek gösterilen bir konuma ulaştı.
YOĞUN ZİYARET TRAFİĞİ
2026 yılının başında Kayseri, yoğun bir ziyaret trafiğine sahne oldu. 12 Ocak’ta TBMM Engelli Bireylerin Sorunlarını Araştırma Komisyonu üyeleri, Alzheimer Aktif Yaşam Merkezi’ni ziyaret etti. 13 Ocak’ta eski Başbakan Tansu Çiller, Erciyes Kayak Merkezi’nde, 24 Ocak’ta ise Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, Büyükkılıç ile birlikte çeşitli incelemelerde bulundu. Kayseri’nin yükselen değer olarak ön plana çıkması, ziyaret eden heyetlerin ortak mesajı oldu. Kayseri, tüm bu ziyaretlerle birlikte uluslararası iş birliği potansiyelini de artırmış durumda.







