Hakimler ve Savcılar Kurulu'nun (HSK) 2026 yılı Adli ve İdari Yargı Ana Kararnamesi'nin ardından görev yerleri değişen hakim ve savcılar için Keban'da duygusal bir veda programı organize edildi.
HİZMETLERİNE TEŞEKKÜR EDİLDİ
Elazığ'ın Keban ilçesindeki bir restoranda gerçekleşen veda yemeğinde, Keban Kaymakamı Furkan Atalık, kararnameyle başka şehirlere atanan yargı mensuplarına ilçeye yaptıkları hizmetlerden ötürü teşekkürlerini iletti. Kaymakam Atalık, yeni görev yerlerinde kendilerine başarı dileklerinde bulundu.
VEDA YEMEĞİNE KİMLER KATILDI?
Düzenlenen programa, Keban Adliyesi'nde görevli hakim ve savcıların yanı sıra, tayini çıkan yargı mensupları da aileleriyle birlikte katılım gösterdi. Bu özel buluşma, görev değişimlerinin getirdiği ayrılık hüznünü, başarı dilekleriyle harmanladı.





