Elazığ'ın Keban ilçesinde, Keban SS 19 Nolu Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifi olağan genel kurulunu yaptı.
TEK LİSTEYLE SEÇİM YAPILDI
Kallar Mahallesi'ndeki Kooperatif Başkanlığı'nda gerçekleştirilen genel kurulda, üyeler tek liste ile seçim yaptı. Yapılan oylama sonucunda Hasan Özdemir, kooperatif başkanlığına yeniden seçildi.
HASAN ÖZDEMİR'DEN İFADELER
Yeni dönemde daha iyi hizmet sunmak adına gerekli gayreti göstereceklerini ifade eden Özdemir, kooperatif üyeleriyle birlikte çalışarak, hedeflerine ulaşmayı amaçladıklarını dile getirdi.







