• Ziraat Bankası Reklam
GÜNDEM
Yayınlanma : 26 Haziran 2026 12:51
Düzenleme : 26 Haziran 2026 12:51

Kebanlı öğrenciler ders zilinin çalmasıyla tatilin tadını çıkarmaya başladı

Kebanlı öğrenciler ders zilinin çalmasıyla tatilin tadını çıkarmaya başladı
Elazığ'ın Keban ilçesinde 2025-2026 eğitim öğretim yılı sona erdi. Öğrenciler, protokol üyelerinin de katıldığı törenlerle karnelerini alıp yaz tatiline girdi.

Elazığ'ın Keban ilçesinde 2025-2026 eğitim öğretim yılı, okullarda düzenlenen coşkulu törenlerle sona erdi. Öğrenciler, karnelerini alarak uzun yaz tatiline merhaba dedi.

morgan yeni köy

Kebanlı öğrenciler ders zilinin çalmasıyla tatilin tadını çıkarmaya başladı 1

KARNE HEYECANI DORUKTA

Keban Çok Programlı Anadolu Lisesi'nde düzenlenen karne dağıtım törenine Keban Kaymakamı Furkan Atalık, Belediye Başkanı Yücel Doğan ve İlçe Cumhuriyet Savcısı Gülnur Cansın katıldı. Öğrencilerin büyük bir heyecanla beklediği karneler, protokol üyeleri tarafından dağıtıldı.

ALTUN REKLAM

Kebanlı öğrenciler ders zilinin çalmasıyla tatilin tadını çıkarmaya başladı 2

BAŞARILI YILI TAMAMLAYAN ÖĞRENCİLERE TEBRİK

Kaymakam Atalık, öğrencilere derslerinde gösterdikleri başarıdan dolayı tebriklerini iletirken, tatil döneminde kitap okumayı ihmal etmemeleri yönünde tavsiyelerde bulundu. Atalık, "Eğitim ve öğretim yılını başarıyla tamamlayıp karne alan bütün öğrencilerimizi tebrik ediyoruz. Ailelerinizle güzel bir tatil geçirmenizi diliyorum." diyerek öğrencilere iyi tatiller temennisinde bulundu. Törene, İlçe Emniyet Müdürü Hayati Çavdar, İlçe Jandarma Komutan Vekili Eyüp Dönmez, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ferhat Emre, Tarım ve Orman Müdürü Hacı Turan, okul müdürü Gökhan Özdemir, öğretmenler ve öğrenciler de katılım gösterdi.

AA
AA