Elazığ'ın Keban ilçesinde 2025-2026 eğitim öğretim yılı, okullarda düzenlenen coşkulu törenlerle sona erdi. Öğrenciler, karnelerini alarak uzun yaz tatiline merhaba dedi.

KARNE HEYECANI DORUKTA
Keban Çok Programlı Anadolu Lisesi'nde düzenlenen karne dağıtım törenine Keban Kaymakamı Furkan Atalık, Belediye Başkanı Yücel Doğan ve İlçe Cumhuriyet Savcısı Gülnur Cansın katıldı. Öğrencilerin büyük bir heyecanla beklediği karneler, protokol üyeleri tarafından dağıtıldı.

BAŞARILI YILI TAMAMLAYAN ÖĞRENCİLERE TEBRİK
Kaymakam Atalık, öğrencilere derslerinde gösterdikleri başarıdan dolayı tebriklerini iletirken, tatil döneminde kitap okumayı ihmal etmemeleri yönünde tavsiyelerde bulundu. Atalık, "Eğitim ve öğretim yılını başarıyla tamamlayıp karne alan bütün öğrencilerimizi tebrik ediyoruz. Ailelerinizle güzel bir tatil geçirmenizi diliyorum." diyerek öğrencilere iyi tatiller temennisinde bulundu. Törene, İlçe Emniyet Müdürü Hayati Çavdar, İlçe Jandarma Komutan Vekili Eyüp Dönmez, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ferhat Emre, Tarım ve Orman Müdürü Hacı Turan, okul müdürü Gökhan Özdemir, öğretmenler ve öğrenciler de katılım gösterdi.




