Keçiören Belediyesi, çocukların ve gençlerin geleceğe güvenle adım atabilmesi adına farkındalık çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Bu çerçevede, 26 Haziran Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü vesilesiyle, Sağlık İşleri Müdürlüğüne bağlı Bağımlılıkta Danışmanlık ve Rehberlik Merkezi (BADAM) öncülüğünde "Bağımlılığa Karşı Bir Fidan da Sen Dik" sloganıyla anlamlı bir etkinlik gerçekleştirildi.
BAĞIMLILIĞA KARŞI YEŞİL BİR DURAK
Keçiören Belediyesi hizmet binası önünde kurulan stantta, uyuşturucu kullanımının bireyler ve toplum üzerindeki yıkıcı etkilerine dikkat çekildi, sağlıklı yaşam alışkanlıklarının teşvik edilmesi gerektiği vurgulandı. Bu önemli mücadelede toplumsal bilinç düzeyini yükseltmek ve dayanışma ruhunu pekiştirmek amacıyla, etkinliğe katılan vatandaşlara çam ağacı, petunya ve Küba kekiği gibi birbirinden farklı mevsimlik fidan ve fideler dağıtıldı.
MÜCADELEDE BİLGİLENDİRME VE DESTEK
Etkinlik süresince, vatandaşlara ekran, kumar, madde ve alkol bağımlılığı gibi çeşitli bağımlılık türleri hakkında kapsamlı bilgilendirmeler yapıldı. Uyuşturucuyla mücadele konusunda hazırlanan bilgilendirici broşürler dağıtılarak, bağımlılıkla mücadeledeki kararlılığın ve öneminin altı çizildi. Ayrıca, bağımlılık konusunda danışmanlık ve destek hizmeti sunan BADAM hakkında katılımcılara detaylı bilgi verildi ve ihtiyaç duyan bireylere yönelik profesyonel danışmanlık hizmetlerinin sunulacağı belirtildi.





