• Ziraat Bankası Reklam
SPOR
Yayınlanma : 22 Haziran 2026 21:34
Düzenleme : 22 Haziran 2026 21:34

Keşan DOÇEK, voleybol turnuvasında Tarım İl Müdürlüğü'nü set vermeden geçti

Keşan DOÇEK, voleybol turnuvasında Tarım İl Müdürlüğü'nü set vermeden geçti
Edirne'deki 2026 Kurumlar Arası Voleybol Turnuvası'nda Keşan DOÇEK, Tarım İl Müdürlüğü'nü 2-0 yenerek iddiasını güçlendirdi. Bir sonraki maçı 25 Haziran'da Açık Cezaevi ile oynayacak.

Edirne Voleybol İl Temsilciliği'nin organize ettiği 2026 Kurumlar Arası Voleybol Turnuvası, heyecan dolu maçlara sahne olmaya devam ediyor. Bu rekabetçi atmosferde, Keşan DOÇEK ile Tarım İl Müdürlüğü voleybol takımları karşı karşıya geldi.

morgan yeni köy

DOÇEK’ten Kesin Galibiyet

Erdoğan Demir'in Edirne'den bildirdiği habere göre, file önünde büyük bir çekişmeye sahne olan müsabaka, sporseverlere keyifli anlar yaşattı. Baştan sona büyük bir heyecanla geçen zorlu mücadelede, Keşan DOÇEK takımı rakibi Tarım İl Müdürlüğü'nü 2-0 gibi net bir skorla mağlup ederek salondan zaferle ayrılmayı başardı. Parkede sergilenen üstün gayret her iki takım için de takdire şayan olsa da, Keşan DOÇEK bu kritik galibiyetle turnuvadaki iddialı duruşunu pekiştirdi.

ALTUN REKLAM

Gözler Bir Sonraki Maçta

Bu önemli sonuçla birlikte moral depolayan Keşan temsilcisi, bir sonraki karşılaşmasına odaklandı. Takım ruhunu ve beraberlik anlayışını sahaya tamamen yansıtarak galibiyet serisini sürdürmeyi hedefleyen Keşan DOÇEK, yeni müsabakaya hazırlandığını belirtti. Turnuva takvimine göre Keşan DOÇEK, 25 Haziran tarihinde yine aynı salonda "Açık Cezaevi" takımıyla mücadele edecek. Ekip, bu karşılaşmadan da galip ayrılarak turnuvadaki başarı grafiğini yükseltmeyi amaçlıyor.