• Ziraat Bankası Reklam
SPOR
Yayınlanma : 22 Haziran 2026 10:38
Düzenleme : 22 Haziran 2026 10:38

Keşan İdmanyurdu, 1. Amatör Lig'de yeniden zirveye oynayacak

Keşan İdmanyurdu, 1. Amatör Lig'de yeniden zirveye oynayacak
Keşan İdmanyurdu, 1. Amatör Lig'de mücadele edeceği yeni sezonda zirveyi hedefliyor. Kulüp başkanı Taner Karatepe, güçlü bir yönetimle başarıya ulaşacaklarını belirtti.

Geçtiğimiz sezon Edirne Süper Amatör Ligi'nden düşerek bir alt lige veda eden Keşan İdmanyurdu, yeni sezonda 1. Amatör Lig'de mücadele edecek.

morgan yeni köy

YENİ SEZON HEDEFLERİ BELİRLENDİ

Kulüp başkanı Taner Karatepe öncülüğünde, yaklaşan olağan kongre öncesinde potansiyel yönetim kurulu üyeleriyle bir araya gelindi. Bu toplantıda, kulübün mevcut durumu masaya yatırılırken, gelecek sezon için iddialı hedefler belirlendi. Keşan İdmanyurdu'nun yeniden hak ettiği üst liglere dönmesi için bir yol haritası çizilmesi amaçlandı.

ALTUN REKLAM

GÜÇLÜ YÖNETİMLE ZİRVE YOLCULUĞU

Toplantı sonrası açıklamalarda bulunan Başkan Taner Karatepe, güçlü bir yönetim kadrosuyla yola devam edeceklerini vurguladı. "Yapılacak kongrede yönetimimize girecek olan çok değerli arkadaşlarımızla bir araya geldik. Hem durum değerlendirmesinde bulunduk hem de kulübümüzü yeniden layık olduğu yere taşımak adına hedeflerimiz konusunda görüş alışverişinde bulunduk. Keşan İdmanyurdu’nu başarıya ulaştırmak için güçlü bir yönetimle yola çıkıyoruz" diyen Karatepe, camiada yeni sezona dair umutları yeşertti. Toplantıya Ahmet Kılavuz, Aytaç Altın, Cem Aksu, Adviye Arap, Özden Öztekin, Bülent Altın, Selim Duman, Ozan Özkan, Berkay Şengün, Murat Yıldız, Soner Gezer, Erol Çayır, Engin Akçay ve Engin Kart gibi isimler katıldı. Bu geniş katılımlı buluşma, kulübün geleceğine yönelik olumlu bir atmosfer yarattı ve tüm gözler şimdi yapılacak olağan kongreye çevrildi.