Keşan ilçesinde deniz güvenliğini artıracak önemli bir gelişme yaşandı. Keşan Kaymakamlığı, Yayla Köyü’nde Sahil Güvenlik Yaylaköy Kolluk Destek Tim Komutanlığı'nın kurulacağını açıkladı.
AĞUSTOS 2026'DAN İTİBAREN GÖREVDE
Yeni birlik, Ağustos 2026 itibarıyla tam zamanlı olarak hizmet vermeye başlayacak. Bu birlik, Keşan'ın ikinci bot komutanlığı olarak görev yapacak. 12 personel ve 1 kontrol botu ile bölgedeki deniz güvenliği sağlanacak.
DENİZLERDE GÜVENLİK ARTACAK
Tim, 4 astsubay ve 8 uzman çavuş olmak üzere toplam 12 personel ile birlikte görev alacak. Bu yeni birlikle birlikte, deniz güvenliği, düzensiz göç, kaçakçılıkla mücadele ve arama-kurtarma faaliyetleri daha etkin bir şekilde yürütülecek. Keşan Kaymakamlığı, bu yeni birliğin bölgeye sağlayacağı katkıları vurguladı.






