Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'nin hayata geçirdiği "Yem Bitkisi Destekleme Projesi" çerçevesinde, yüzde 75 hibeyle dağıtılan süt otu tohumu üreticilerin yüzünü güldürüyor.
ÜRETİCİLERDEN TEŞEKKÜR
Süt otu hasadını tamamlayan İzmit Biberoğlu Mahalle Muhtarı ve üretici Ahmet Uzun, sağlanan destekler için Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın’a minnettar olduğunu dile getirdi. Büyükşehir Belediyesi, sanayi, turizm ve spor kenti unvanlarını güçlendirirken, çiftçilere de destek vererek tarımın kalkınmasına katkıda bulunmaya devam ediyor. Yüzde 75 hibe ile dağıtılan süt otu tohumları, hem tarladaki verimi artırdı hem de çiftçilerin mutluluğunu pekiştirdi.
MALİYETLERDE DÜŞÜŞ
Ahmet Uzun, keçi sütü üretiminden geçimini sağladığını belirterek, tarım desteklerinin maliyetleri önemli ölçüde azalttığını vurguladı. “Tarım destekleri sayesinde yüzde 80 daha uygun fiyatlarla kaliteli süt otuna ulaştık. Hayvanlarımız bu yemi istekle tüketiyor ve bu da et ile süt veriminde artış sağlıyor,” dedi. Uzun, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ekiplerinin sahada aktif olarak çalıştığını ve sürekli iletişim halinde olduklarını ifade ederek, “İlgili ekipler ihtiyaçlarımızı soruyor ve çözümler üretiyor. Bu ilgi, üretimimizi artırmamızda büyük bir motivasyon kaynağı,” şeklinde konuştu.





